Mencari Doorgift, Candy Station, Kek, Cupcake, muffin etc

Thursday, September 22, 2011

Lelaki Dan Wanita


Perihal Lelaki :


seawal umur 5 - 7 tahun, kanak-kanak lelaki sudah tahu seksdan akan mencuba melakukan seks secara tidak sedar, sama ada geseran atau main-main alat kelamin kawan-kawan.


8 hingga 10 tahun sudah pandai melakukan onani. Jangan sekali-kali marah pada anak-anak yang melakukan onani. Nasihatkan mereka secara baik, katakan perbuatan itu tidak baik.


Lelaki Peringkat Remaja, 10 hingga 19 tahun. anak lelaki sudah pandai dan tahu seks dan ingin mencuba, jika ada peluang. Mereka akan membaca buku-buku lucah dan menonton CD blue bersama kawan-kawan.Mereka kerap melakukan onani.


*PERHATIAN: KEPADA MEREKA YANG MEMPUNYAI ADIK-ADIK DIKALANGAN UMUR SEBEGINI, SILA PERHATIKAN MEREKA ELOK2 YEE...*


Peringkat Dewasa 2o tahun, Peringat ini lelaki sudah bersedia untuk berkahwin. Bagi yang nakal mereka mungkin akan mencuba seks dengan teman wanita atau sesiapa saja yang rapat dengan mereka. (BERDOSA!)

Peringkat Umur 30 – 40 tahun lelaki yang berumah tangga sudah mula matang dan mula mengintai wanita-wanita lain selain dari isteri. GATAL!

Peringkat 40 tahun keatas bila lelaki sudah kaya dan establish, mereka menjadi miang dan mencari wanita lebih muda. *INI MEMANG REALITI* Bagi yang baik dan jenis yang menghargai, mereka akan kekal dengan isteri pertama. yang ini memang Farah suka. ;p Bagi yang GATAI, MENGADA DAN (tak tahu nak label apa lagi) akan mula berusaha untuk mendapatkan isteri kedua, seterusnya isteri ke3 dan ke4. sangat TAK SUKA!

Wanita-wanita muda 16 hingga 25 tahun sentiasa mengoda lelaki yang kaya. Trend gadis masakini, lebih suka lelaki dewasa yang kaya kerana mereka sudah memiliki segala kemewahan hidup. Mereka yakin hidup dan masa depan mereka lebih terjamin. dislike!

dah puas usha bahagian lelaki, now let proceed ke bahagian....
Perihal Ladies! :

Usia 1 hingga 10 tahun
kanak-kanak perempuan cepat membesar dari lelaki, pada peringkat ini sedikit demi sedikit kelihatan kegadisannya menonjol seperti lagak jalanan, suara, jenis permainan. oh ya, breast dan juga hips dorang mula terbentuk.


Usia 11 hingga 19 tahun 
Alam remaja, haid datang buat pertama kali. ehem...gadis TAKDE ye mimpi pelik2.



Usia 15-16, 17 tahun anak-anak remaja perempuan mula pandai berbohong dan pandai jumpa boy friend.(alhamdulillah Farah tak menghadapi situasi gini. ) Mula meminati lelaki dan cakap soal lelaki. (ni ada lasikit..kot..?)
Mula mencari jalan untuk jumpa dengan boy friend (TAKDE TAKDE TAKDE!). 
Berkhayal untuk bermesra dengan lelaki. ( BAHAYA NI!! BUT SERIOOUSLY TAKDE!)



PERHATIAN! Jika melakukan seks diwaktu ini, ia boleh menghamilkan seseorang perempuan. Awas ! IBUBAPA SILA JAGA ANAK GADIS ANDA!


20 hingga 28 tahun
Sudah pandai seks dan alam rumah tangga. 
Mengurus rumah tangga. 
Waktu ini harus banyak bersabar, kerana banyak hal-hal berlaku dalam rumah tangga diluar dugaan. huhu..



29- 40 tahun keatas wanita mula sibuk. dengan anak-anak, suami, nak kena jaga suami betul-betul coz nanti suami cari lain. OH TIDAK!

No comments:

Post a Comment