Mencari Doorgift, Candy Station, Kek, Cupcake, muffin etc

Wednesday, February 23, 2011

Talam 2 Muka

mmg da jd lumrah hidup org kalau mjd begitu demi kepentingan sendiri... aku kadang2 merasa myesal lak bila terbaik dg mereka.. aku anggap mereka sp akak n makcik2 ku sendiri.. tp mereka sebaliknya... bersabar je la...
tp kesabaran tu sampai bile???
aku harus tempuh semua ni tuk masa depan aku.. pada siapa yg harus ku mgadu ttg ini smua.. hanya ku pendam segala duka... "Kupendam Sebuah Duka" bak kata Khatijah Ibrahim..
alhamdulillah, supervisor aku understanding... kalau tidak aku rase terpaksa lah aku angkat kaki... huhuhu...
kalau xkeje nk mkn ape lak ek.. hahahaha...

bekerja dg mereka kadang kala nya ok.. tp tu semua jarang2 belaku.. kebanyakkannya.. myakit kn ati.. yg buat muka yg lain, yg tidak bertegur lain, yg mgata tu lain... mgenang perihal org.... umpama mgata... huhuhu....

aku senang dg keje ku skrg... ikutkn tidak membebankn aku.. jika semua buat keje masing2... tp jd masalahnya bila production tidak mgikut jadual yg tlh di tetapkn... tu yg memeningkan kepala.. apa bole wat.. da nk jd... kite kene sabar n anggap ini sbg ujian yg masa esa... pasti ade hikmah dsblknya... aku percaya ttg ini semua.. takdir n waktu...

bg sesiapa yg sabar pasti ade, kebahagiaan yg di kecapi... kite hanya perlu bersabar...

senyum itu satu sedekah...

No comments:

Post a Comment